Irodai Adminisztrátor

Főállás Szolgáltató Cég itt: Adminisztráció / Irodai munka

Információk

Nyíregyházi Cég gyakorlattal rendelkező adminisztrációs munkatársat keres.

Feltétel: Jó kommunikációs készség, minimum érettségi, MS office ismerete, gyakorlata, pörgős, lendületes, kiváló problémamegoldó készség, emberekkel bánni tudó kollégát keresünk.

Feladatok: Általános irodai feladatok ellátása (pl.: posta kezelése, nyilvántartások vezetése, szabadság nyilvántartása, stb.). Pénzügyi munkatárs munkájának támogatása (számlázó program ismerete, szkennelés.). Adatok felvitele, bejövő hívások fogadása, kezelése, levelezés lebonyolítása.

Jelentkezés kizárólag önéletrajzzal a megadott email címen lehetséges.

Állás típusa: Teljes munkaidő, folyamatos

Állások, amik érdekelhetnek